Su kokia suma pradėti eismo arbitražą. Kas yra eismo arbitražas? Nuo ko pradėti pradedančiajam! Ką reikia žinoti apie eismo arbitražą

28.03.2023
Retos uošvės gali pasigirti, kad su anyta palaiko lygius ir draugiškus santykius. Paprastai nutinka visiškai priešingai

Laba diena, mieli skaitytojai!

Žinau, žinau... Žadėjau pateikti kito CPA tinklo apžvalgą, bet planai netikėtai pasikeitė – antrasis nešiojamasis kompiuteris kartu su Daša „iškeliavo atostogauti“ į kaimą. O šiuo atveju, kaip jau sakiau, turiu siaubingų problemų su garso tvarkykle (arba nustatymais... kas žino), todėl, deja, šiandien negalėsiu jūsų pradžiuginti vaizdo apžvalga. Šiek tiek vėliau (kai atvyks Daša). Taigi…

Šios dienos straipsnio tema yra „ Eismo arbitražas“ Iš šio straipsnio sužinosite, kas yra srauto arbitražas, kur pradėti uždirbti iš arbitražo ir ką reikia žinoti, jei ketinate užsidirbti pinigų perparduodami srautą ateityje.

Apskritai šis straipsnis bus naudingas tiek tiems, kurie užsiima, tiek tiems, kurie įpratę dirbti su klasikinio formato filialų programomis (partnerių programa, skirta parduoti informacinius kursus, internetinius seminarus, mokymus, įvairių paslaugų partnerių programas, programinę įrangą ir kt. )

Kaip mokykloje sekėsi matematika? Tikiuosi, kad gerai, nes šiandien teks šiek tiek pažaisti su skaičiais. Taigi…

Uždirbti pinigų iš eismo arbitražo

Kas yra eismo arbitražas? Esu tikras, kad jūs jau susidūrėte su šia nauja fraze. Jei bandėte dirbti su CPA filialais ar SMS mokėtojais, susidūrėte su 100% problemų. Su šia koncepcija susidūriau maždaug prieš metus.

Tiesą sakant, apibrėžimas yra gana paprastas...

Eismo arbitražas - tai pinigų uždirbimas iš srauto perpardavimo, kai perkate trasą (lankytojų) vienoje vietoje pigiau, o kitur parduodate brangiau.

Jis pasakė neaiškiai, tiesa? Paaiškinsiu pavyzdžiu...

Pavyzdžiui, užsiregistruoju anonsų tinkle, sukuriu reklaminę kampaniją, kad parduočiau kokią nors prekę ar paslaugą, kruopščiai ją nustatau, įnešu 300 rublių į savo sąskaitą ir paspaudžiu mygtuką „Paleisti“.

Tada, žinoma, sulaukiu savo nukreipimo nuorodos paspaudimų, kelių pardavimų ir galiausiai uždirbu 1000 rublių. Kaip pavyzdys... Mano grynasis pelnas šiuo atveju yra 700 rublių. Taigi dabar suprask esmę:

Aš pigiau (paprastai po 1-2 rublius už paspaudimą) nupirkau filialo svetainės lankytojus TEASER TINKLE ir pardaviau (nukreipiau) šiuos lankytojus į kokį nors gana brangų SUBJEKTŲ PRODUKTĄ AR PASLAUGĄ.

Kadangi mano pelnas buvo 700 rublių, jūs suprantate, kad šį srautą pardaviau daug brangiau. Mokestį už paspaudimą tokiu atveju galima net paskaičiuoti...

Tarkime, aš nusipirkau paspaudimų anonsų tinkle už 2 rublius ir gavau 150 paspaudimų už 300 rublių. Logiška? Logiška. Tarkime, aš pardaviau šį svorio metimo kursą (žinau, ašarą) ir gavau 2 užsakymus bei 500 rublių komisinį atlyginimą. Dabar galime apskaičiuoti paspaudimo kainą iš pardavimo. Norėdami tai padaryti, mes tiesiog padaliname 1000 rublių iš 150 paspaudimų. Mes gauname maždaug 6,7 rublio. Tai yra, mes pirkome trasą už 2 rublius, o pardavėme už 6,7 rublio. Neblogai…

Kaip sakiau vaizdo įrašų vadovėliuose, skirtuose CPA tinklų apžvalgai, šis skaičius - 6,7 rublio gali būti vadinamas ECPC rodikliu, tai yra, vidutinėmis pajamomis už paspaudimą.

Tai paprasta schema, kaip užsidirbti pinigų iš eismo arbitražo.

Dar pora eismo arbitražo pavyzdžių

  • 1000 parodymų = 2 rubliai
  • 200 rublių = 100 000 parodymų
  • 100 000 parodymų = 200 paspaudimų
  • 200 paspaudimų = 20 registracijų
  • 1 registracija = 30 rublių
  • 20 registracijų = 600 rublių
  • Rezultatas: išleista 200 rublių. Uždirbo 600 rublių. Grynasis pelnas = 400 rublių
  • EcPC = 3 rubliai (tai yra, 1 paspaudimas man atnešė 3 rublius)
  • Reklama 10 000 žmonių. Kaina - 3000 rublių
  • Kurso kaina yra 3000 rublių (mano komisiniai = 1500 rublių)
  • 900 žmonių paspaudė nuorodą
  • Užsakytas kursas - 8 žmonės = 1200 rublių
  • Grynasis pelnas = 9000 rublių
  • Padalinkite 3000 rublių iš 900 paspaudimų
  • 1 paspaudimas = 3,3 rubliai
  • Padalinkite 12 000 rublių iš 900 paspaudimų
  • 1 paspaudimas = 13,3 rublio
  • EcPC = 13,3 rublio (tai yra, 1 paspaudimas man atnešė vidutiniškai 13,3 rublio)

Iš esmės srauto arbitražas apima ne tik anonsinę reklamą, bet ir kontekstinę, banerinę reklamą ir kt. Tai netgi galima drąsiai priskirti pinigų uždirbimui iš arbitražo. Vienintelis dalykas, kuris netaikomas, yra pinigų uždirbimas iš filialų programų naudojant jūsų svetainę, jei lankytojai į jūsų svetainę patenka iš paieškos sistemų pagal užklausas. Jei mokama reklama (baneris, anonsas ir pan.) pritraukia lankytojus į svetainę, tai vėlgi yra srauto arbitražas.

Štai vienos iš mano skelbimų, veikiančių tikslinėje reklamoje VKontakte socialiniame tinkle, pavyzdys. Paprasčiau tariant, tai yra „VKontakte“ srauto arbitražas su mokėjimu už parodymus.

Kitas ekranas, bet čia aš moku ne už parodymus, o už paspaudimus (10 rublių už paspaudimą).

Ir čia yra srauto arbitražo pavyzdys anonsų tinkle. Aišku, kad čia mokama už paspaudimą ant anonso.

Šiandien srauto arbitražas aktyviai naudojamas CPA filialuose. Daugelis profesionalių žiniatinklio valdytojų iš pradžių investuoja nedideles sumas – 1000–2000 rublių. Jie uždirba 2-3 kartus daugiau. Dalį pinigų jie atsiima ir iš jų gyvena, o likusią dalį vėl investuoja į reklamą, taip palaipsniui didindami savo reklamos biudžetą ir pajamas. Nuo ko pradėti dirbant su eismo arbitražu.

Nuo ko pradėti ir ką svarbu žinoti!

Daugelis naujokų, kurie tik pradeda verslą, dažnai tiesiog iššvaisto visą savo reklamos biudžetą. Jie nežino, kur siųsti srautą ir kaip tai padaryti teisingai. Kodėl? Tam yra dešimtys priežasčių:

1) Iš pradžių buvo pasirinktas netinkamas pasiūlymas (partnerių programa)

3) Tam tikri filialų produktai ir paslaugos gali būti reklamuojami tik tam tikrose reklamos platformose, o pradedantysis paprastai nežino, kur ir ką galima reklamuoti

4) Ten, kur jų reikia, nusileidimo aikštelės nenaudojamos

5) Neteisingai parinkta tikslinė auditorija ir neteisingai sukonfigūruoti kiti taikymo parametrai

Tai tik maža dalis priežasčių, kurios gali sužlugdyti jūsų norą užsidirbti iš eismo arbitražo.

Tiesą sakant, pradedantiesiems kyla šimtai skirtingų klausimų, nežinodami atsakymo, į kuriuos jie praranda pinigus ir, kaip taisyklė, nusivilia. Asmeniškai man tai padėjo suprasti daugelį problemų.

Esu tikras, kad šie kursai padės išspręsti daugumą problemų.

Apskritai darbo pradžioje turite pasirinkti tinkamą partnerių pasiūlymą (filialo programą). Jums nereikia iš karto registruotis daugybėje susijusių programų. Geriau susikoncentruoti į 2-3.

Ir tik tada, remdamiesi šia analize, pasirinkite reklamos svetaines.

Tiesą sakant, iš karto pradėti sėkmingą reklamos kampaniją beveik neįmanoma. Visada reikia išbandyti: pakeisti pavadinimą, paantraštę, reklamjuostę, nuorodą į nukreipimo puslapį, koreguoti taikymo parametrus ir pan. Daugelis pradedančiųjų tiesiog neturi tam kantrybės ir pasiduoda pusiaukelėje. Gaila.

Prisimenu keletą kampanijų, kurias perdariau 20–30 kartų, kol jos pradėjo man nešti pelną. Taip, aš praradau porą tūkstančių rublių, kol atsimušiau ir pradėjau gauti pajamų. Bet tai būtina priemonė. Dabar, žinoma, daug lengviau. Jau yra tam tikra patirtis ir vizija.

Pagaliau...

Tai viskas šiai dienai... Ir pagaliau paruošiau jums vaizdo įrašą, kuris sustiprintų mūsų jau aprašytą medžiagą.

Laukiu jūsų komentarų, klausimų ir papildymų. Ir, žinoma, jums patinka, jei straipsnis jums buvo naudingas.

Pagarbiai, jūsų draugas ir padėjėjas Bulatas Maksejevas

19.04.2016 Sergejus Smirnovas

Eismo arbitražas – tai srauto pirkimas, siekiant jį perparduoti už geresnę kainą. Pirktas už rublį, parduotas už du. Dabar pažvelkime į viską išsamiai!

Kas yra arbitras

Arbitras– tai asmuo, kuris užsiima eismo arbitražu.

Kas yra eismas

Jei iš ko nors išgirsite šią frazę: Mano svetainėje yra daug srauto, tai reiškia, kad asmuo turi daug lankytojų svetainėje.

Pajamos priklausys nuo srauto kiekio ir kokybės. Kuo didesnis srautas, tuo daugiau pinigų turi jo savininkas.

Kaip manote, ar „VKontakte“, „Odnoklassniki“, „Yandex“ ir kiti interneto milžinai uždirba pinigus? Teisingai, parduodant reklamą (skaitymo srautą).

Kaip užsidirbti pinigų iš eismo arbitražo

Yra didelė internetinė parduotuvė, kuri domisi naujais klientais ir prekyba internetu. Norėdami dirbti su srautu, jis turi sukurti visą reklamos skyrių, kuriame jie pirks reklamą, ją analizuos, ieškos naujų šaltinių ir pan. Be to, tokiems darbuotojams įmonė turi mokėti atlyginimus.

Internetinei parduotuvei lengviau tai padaryti ir pritraukti arbitražo specialistus, kurie imsis viso šio darbo. O pati įmonė galės susitelkti ties jai strategiškai svarbiais dalykais. Tokios įmonės eismo arbitražo aplinkoje vadinamos „reklamuotojais“.

Tarkime, reklamuotojas parduoda aukštos kokybės peilius už 1000 rublių. Ir jis yra pasirengęs duoti 200 rublių už kiekvieną pardavimą. Arbitoriaus užduotis yra surasti klientus, kuriems šie peiliai galėtų būti suinteresuoti. Ir per skelbimus bei nukreipimo puslapius įtikinkite klientą pirkti šį produktą. Kitas paprastas pavyzdys. Internetiniai žaidimai.

Šiuo metu įvairiose srauto arbitražo nišose yra keli šimtai reklamuotojų.

Srauto arbitražas – tai būdas užsidirbti pinigų internete reklamuojant prekes, produktus ir paslaugas kitoms įmonėms. Šiame versle yra 5 pagrindiniai komponentai:

  1. Arbitras (žiniatinklio valdytojas)
  2. Filialų tinklas (MUK)
  3. Eismo šaltinis
  4. Reklamuotojas
  5. Klientas

Kur pradėti eismo arbitražą

Pirmas dalykas, kurį turėsite padaryti, tai pakeisti savo mąstymą. Tūkstančiai naujokų ateina į eismo arbitražą, tačiau tik keli lieka dirbti. Taip yra dėl to, kad dauguma susilieja po kelių nesėkmingų bandymų.

Juk čia reikia investuoti pinigus į srauto pirkimą ir iš pradžių vargu ar pavyks iš karto pradėti dirbti „plius“. Jei nesate tam pasiruošę, eismo arbitražas ne jums.

Tačiau vis tiek įėjimo barjeras čia yra gana žemas nei bet kuriame kitame neprisijungusiame versle. Kuo daugiau lėšų turėsite, tuo geriau, rekomenduoju pradėti į tai investuoti 30 000 rublių per mėnesį.

Sėkmingo eismo arbitražo greitis priklausys nuo jūsų turimų išteklių.

  • Kiek pinigų esate pasirengę investuoti?
  • Kokius įgūdžius turite (dizainas, programavimas?)
  • Ar turite filialų, kurie pasiruošę jums padėti?
  • Kiek laiko esate pasirengę tam skirti?

Niekas negali tiksliai pasakyti, kada bus pirmoji sėkmė, tai visiškai priklausys nuo jūsų.

Antras dalykas, kurį turėsite padaryti, tai užsiregistruoti keliuose filialų tinkluose. Susikurkite bilietą arba susisiekite tiesiogiai su tinklo vadovu ir paklauskite jo, kokius produktus jis gali rekomenduoti reklamuoti kaip pradedančiajam.

Ateityje vadovas gali pasakyti, kurie pasiūlymai dabar yra „karščiausi“. Su juo galite susitarti dėl išankstinių mokėjimų ir padidintų tarifų. Nepamirškite, kad komunikacija yra labai svarbus partnerių rinkodaros veiksnys, ir ne tik joje.

Srauto arbitražo filialų tinklai

  • actionpay.ru
  • m1-shop.ru
  • ad1.ru
  • adsad.com

Filialų tinkluose yra ir baltų, ir pilkų reklamuotojų. Pilkos spalvos gaminiai apima įvairius sveikatos ir grožio produktus bei laikrodžių kopijas. Baltosios įmonės apima dideles ir gerai žinomas kampanijas. Su kuo dirbti, jūs turite nuspręsti.

Mokami ir nemokami srauto šaltiniai. Trūkumai ir privalumai

Šiuo metu yra du būdai, kaip pritraukti lankytojus į nukreipimo puslapį. Nemokama ir mokama.

Norint gauti nemokamą srautą, reikia daug dirbti. Pavyzdžiui, įrašykite ir skelbkite vaizdo įrašus Youtube kanale, rašykite straipsnius tinklaraštyje, būkite aktyvūs socialiniuose tinkluose. Tačiau prireiks kelių mėnesių ar net kelerių metų, kol bus pradėtas srautas iš šių kanalų.

Tai ypač pasakytina apie SEO. Be to, paieškos sistemos nuolat keičia paieškos algoritmus ir svetainėse taiko įvairius filtrus, kurie bando pagreitinti puslapių patekimą į aukščiausias paieškos rezultatų pozicijas.

Tačiau jei jums pavyks užimti pirmąją vietą paieškos rezultatuose pagal savo nišą, galite sulaukti daugybės nemokamo ir tikslinio srauto į savo svetainę!

Žalias rėmelis paryškina svetaines, kurios sulaukia organinio srauto, o raudonas – iš „Yandex Direct“ įsigytas reklamos vietas.

Yra 3 pagrindiniai mokėjimo už srautą būdai:

MUP (iš anglų kalbos mokestis už paspaudimą – mokestis už paspaudimą)– Mokate tik tada, kai kas nors paspaudžia skelbimą. Jūs nustatėte 3 rublių kainą už paspaudimą, dabar mokėsite 3 rublius už kiekvieną paspaudimą.

MUT (anglų kalba mokestis už tūkstantį parodymų – kaina už 1000 parodymų)— Pavyzdys: 2 rubliai. MUT. Tai reiškia, kad sumokėsite 20 rublių. už 10 000 parodymų.

Fiksuota norma— Mokate tam tikrą sumą, neatsižvelgiant į paspaudimų ar parodymų skaičių. Pavyzdžiui: perkate reklamos vienetą už tūkstantį rublių vienai savaitei.

Gali atrodyti, kad viskas atrodo labai baisu, bet iš tikrųjų jūs visa tai visiškai kontroliuojate. Galite bet kada išjungti reklamą arba nustatyti 1000 rublių dienos limitą.

Mokamo srauto pliusai

1) Greiti rezultatai. Jau šiandien galite sukurti ir pradėti savo pirmąją reklamos kampaniją ir per kelias valandas pamatyti, ar ji pelninga, ar ne.

2) Jūs nesate priklausomi nuo vieno srauto šaltinio, bet kuriuo metu galite pereiti prie kito. Kas nutiks svetainei, jei jai bus taikomos paieškos sistemos sankcijos? Svetainė nustos teikti srautą ir nustos tekėti pinigai. Pasikliauti vien SEO yra labai pavojinga verslui.

3) Iš mokamo srauto galite uždirbti daug daugiau, nes jį galima lengvai padidinti.

Yra daugybė skirtingų srauto šaltinių, bet geriausia pradėti nuo tų, kurie turi galimybę tinkinti „taikymą“.

Taikymo parinktys

  • Amžius
  • Pomėgiai
  • Kokius įrenginius jie naudoja naršydami internete?

Tokie nustatymai leis jums tiksliausiai nustatyti tikslinę auditoriją, kuri bus suinteresuota preke ar paslauga, kurią nuspręsite reklamuoti. Tokį srautą galima nusipirkti socialiniuose tinkluose.

Kas yra eismo arbitražas, iš kur jis atsiranda ir kaip pradedantieji gali užsidirbti pinigų - visa tai aptariama šiame straipsnyje. Paprasčiausias šios temos paaiškinimas. Taip pat svarstomi šie klausimai: kas yra pasiūlymas, iš kur jis gaunamas, iš kur srautas ir kiek kapitalo reikėtų investuoti.

  • 1 Ką reikia žinoti apie eismo arbitražą
  • 2 Kas yra pasiūlymas ir iš kur gaunamas srautas?
    • 2.1 Investavimas į pinigų uždirbimą arbitražo būdu
    • 2.2 Žingsnis po žingsnio instrukcijos, kaip užsidirbti pinigų iš arbitražo pradedantiesiems

Ką reikia žinoti apie eismo arbitražą

Arbitražas – tai transporto reeksportas su nuolaida. Perkate srautą už vieną kainą ir dėl arbitražo mokate mažiau nei reikia. Pavyzdžiui: į eismą investavote 10 tūkst., o atgal gavote 20 tūkst. Eismo arbitražo principas yra toks: kuo daugiau išleisite pirkdami produktą, tuo daugiau galėsite uždirbti.

Pradedantiesiems naujokams reikia atkreipti dėmesį į tai, kad jiems reikės srauto. Eismas– tai vartotojai, kurie pamato reklamą ir jei juo susidomės, paspaus nuorodą.

Dėl sistemos „kuo daugiau išleisite pirkdami produktą, tuo daugiau pajamų galite gauti“, pradedantieji turi galimybę reklamuoti grupes socialiniuose tinkluose, sukurti „n“ skaičių svetainių, reklamuojančių iki 1000 vartotojų per dieną.

Žiūrėkite vaizdo įrašą šia tema:

Tačiau net ir tai nereiškia, kad iš atliktų darbų gausite dideles pajamas. Pelnas priklauso nuo daugelio darbo aspektų, pavyzdžiui, ištekliaus populiarumo, paties srauto ir daug daugiau. Puikus pasirinkimas pradedantiesiems, norint užsidirbti pinigų iš teminio srauto, kuris supilamas į teminį pasiūlymą.

Kas yra pasiūlymas ir iš kur atsiranda srautas?

Pirmiausia turite suprasti, kas yra pasiūlymas. Pasiūlymas yra reklamuotojo pasiūlymas visiems žiniatinklio valdytojams. Tai reiškia, kad reklamuotojas siūlo užduotį pasiūlymui, tai gali būti srauto šaltinis, kuris pateikia teminius nukreipimo puslapius, o laisvai samdomas darbuotojas nusprendžia, ar jam reikia imtis darbo, ar ne.

Atsisiųskite nemokamą kontrolinį sąrašą: 18 idėjų, ką dabar galite parduoti „Avito“, kad užsidirbtumėte pinigų

Kitas klausimas, kaip užsidirbti pinigų iš arbitražo, yra iš kur gauti šį srautą.

Yra dviejų tipų srautas – mokamas ir neapmokamas.

Arbitražui galite naudoti šiuos keturis pagrindinius nelaisvo srauto taškus:

  • AdWords;
  • Prasidėjo;
  • Yandex.Direct;
  • Reklama per socialinius tinklus ir kt.

Tinkamai investavus į pajamas, srautas nebus sudėtingas uždavinys. Taip pat galite paleisti animacinę reklamą, jei pavyksta sujaudinti publiką, galite sugalvoti originalią reklamą.

Investicijos į pinigų uždirbimą iš arbitražo

Kiek galite uždirbti iš eismo arbitražo?

Naujokams dažniausiai kyla klausimas: ar reikia investuoti pinigų srautui ir, jei taip, kiek? Bet kokiam verslo vystymui reikalingas kapitalas. Jūs nustatote pinigų sumą, kurią išleidžiate sau.

Sulaukę srauto, pasirinkę pasiūlymą, jį išbandę, nustatote ribotą pinigų dalį, skirtą kontekstinei reklamai arba tikslinei reklamai įsigyti. Suma gali skirtis. Pradedantiesiems rekomenduojama investuoti po truputį.

Vieną sumą investuokite į pasiūlymą, kitą į reklamą, o trečią sutaupykite. Tai gali būti naudinga, jei atsidursite nuostolingoje situacijoje. Daugelis pradedančiųjų po pirmųjų nesėkmių nustoja užsidirbti pinigų iš arbitražo.

Pati pirmoji ir svarbiausia sėkmės paslaptis, kaip pradėti uždirbti iš arbitražo, slypi klaidų darymuose, nesėkmėse, investicijose ir savo darbo savianalizėje.

Norint sėkmingai dirbti eismo arbitražo srityje, reikia dirbti visą laiką. Be darbo nepasiseks.

Žingsnis po žingsnio instrukcijos, kaip užsidirbti pinigų per arbitražą pradedantiesiems

7 anonsinės reklamos paslaptys

1 žingsnis - Registruokitės šiose svetainėse:

  • Affiliatecule;
  • Smartbax;
  • Miestai.

Taip pat užsiregistruokite į jų anonsus.
2 žingsnis - Tada pasirinkite mokėjimo tipą.
3 veiksmas - Sukurkite kiekvienos anonso antrines paskyras.
4 veiksmas - Pasirinkite anonso nuotraukas.
5 žingsnis - Sukurkite vieną kampaniją, kurioje bus visi anonsai. Reikėtų pažymėti, kad kiekvienas anonsas turi savo asmeninę nuorodą į antrines paskyras.
6 veiksmas - Sukurkite kampanijos kopiją ir nustatykite vieno paspaudimo kainą iki 1 rublio.
7 veiksmas - Nustatykite kampaniją.

Tai pajamos iš skirtumo tarp srauto kainos ir atlygio iš susijusių programų, į kurias šis srautas perkeliamas, sumos.

Pagrindinės arbitražo sąvokos

  • Reklamuotojas- prekių, paslaugų, internetinės paslaugos pardavėjas, kuriam reikia klientų ar naujų vartotojų. Pavyzdžiui, internetinė parduotuvė, pažinčių tarnyba ar internetinių žaidimų leidėjas;
  • Partneris— žiniatinklio valdytojas, arbitras, SMM specialistas, kuris už atlygį randa klientus reklamuotojams;
  • Pasiūlyti– reklamuotojo pasiūlymas uždirbantiems partneriams. Pasiūlyme aprašoma konkreti prekė ar paslauga, srauto reikalavimai (pavyzdžiui, potencialių klientų geografija), leidžiami reklamos būdai ir komisinių dydis;
  • CPA tinklas— tarpininkas tarp partnerių ir reklamuotojų. CPA tinklas rūpinasi techniniais ir organizaciniais partnerių programos aspektais, užtikrina srauto apskaitą ir finansinius atsiskaitymus tarp partnerių ir reklamos užsakovų.

Kas yra partnerių programa


Kaip partneris yra apdovanotas

  • CPA yra vienkartinio partnerio atlyginimo už vartotojo atliktą veiksmą modelis. Reklamos davėjas moka ne už svetainės lankytojus, o tik už tuos, kurie daro tai, ko jam reikia. Pavyzdžiui: atsisiųskite programą, pateikite arba apmokėkite užsakymą, užsiprenumeruokite paslaugas, užsiregistruokite socialiniame tinkle ar kazino;
  • „RevShare“ yra pavyzdys, kaip partneriui mokėti dalį kliento pelno. Dažnai naudojamas azartinių lošimų filialuose. Pavyzdžiui, kartą atvedęs vartotoją į internetinį kazino, partneris gaus procentą nuo įstaigos pelno tol, kol šis vartotojas praras.

Ko reikia norint užsidirbti pinigų iš arbitražo

Norėdami užsidirbti pinigų, turite užsiregistruoti filialų programoje ir gauti srautą. Tai yra tiksliniai vartotojai, kuriuos pritrauksite naudodami įvairius reklamos būdus ir priversite juos sekti filialo nuorodą į reklamuotojo svetainę.

  • Tiksliniai vartotojai – tai žmonės, kurie gali susidomėti reklamuojamu produktu ar paslauga.
  • Filialo nuoroda yra reklamuotojo svetainės URL, unikalus kiekvienam filialui. Jei vartotojas seka šią nuorodą, laikoma, kad klientą atnešė partneris, kuriam ši nuoroda buvo išduota.

Kaip nustatoma tikslinė auditorija?

Kiekvieną kartą arbitras tiria prekę ar paslaugą ir sukuria potencialaus pirkėjo portretą – lytį, amžių, gyvenamąją vietą, interesus ir kitus parametrus. Kuo tiksliau apibūdinta tikslinė auditorija, tuo efektyvesnė reklama ir didesnis pelnas.

Pradinė hipotezė apie tikslinius vartotojus ne visada teisinga. Būtina išanalizuoti reklamos efektyvumą ir, esant reikalui, koreguoti.

Būdai pritraukti srautą be investicijų

Jei neturite pinigų pirkti srautą reklamos biržoje, turėsite sumokėti už tikslinius vartotojus savo pastangomis ir laiku. Paprastai laisvo srauto gavimas priklauso nuo dviejų tipų darbo:

  1. Turinio kūrimas dideliais kiekiais – straipsniai ir iliustracijos socialiniams tinklams ir svetainėms, vaizdo įrašai YouTube ar Instagram;
  2. Didelio kiekio paskyrų registravimo, siuntimo, susirašinėjimo, žinučių siuntimo darbų atlikimas.

Kai kuriais atvejais reklamai galite naudoti demonstracines versijas arba nemokamas programų ir paslaugų bandomąsias versijas.

Nemokamą srautą galima gauti iš vieno iš šių šaltinių:

  • Nuosavas svetainė;
  • bendruomenė socialiniame tinkle;
  • Telegramos kanalas;
  • YouTube kanalas;
  • Šlamštas socialiniuose tinkluose;
  • Naujienlaiškiai el. paštu;
  • Tiesioginiai pardavimai.

Sukurkite savo svetainę, kad pritrauktumėte srautą

Jūsų svetainė yra aukštos kokybės SEO srauto šaltinis. Tinklaraštį galite sukurti vienoje iš nemokamų platformų (pavyzdžiui, blogspot.com) arba mokamame priegloboje. Antruoju atveju minimalios išlaidos yra domeno vardas (nuo 191 rublio už domeną .RU zonoje) ir priegloba (nuo 96 rublių per mėnesį).

Trūkumai naudojant savo svetainę

  • Už domeną ir prieglobą reikia mokėti;
  • Prireiks laiko sukurti svetainę, kol atsiras nuolatinė auditorija;
  • Srauto negalima filtruoti, turite arba ieškoti universalių pasiūlymų, arba naudoti reklamjuostės rotatoriaus scenarijus ir rodyti skirtingus skelbimus skirtingiems lankytojams.

Privalumas turėti savo svetainę

  • Gerai reklamuojama svetainė yra beveik nemokamas kokybiško srauto šaltinis;
  • Puikiai pažįstate savo auditoriją ir jos pomėgius;
  • Nėra jokių išlaidų už skelbimų testavimą ir įvairius pasiūlymus;
  • Reklamos temai nėra moderavimo ar apribojimų. Jūs patys nusprendžiate, kokias reklamjuostes kelti ir su kokiais pasiūlymais dirbti.
  • Be to, svetainė su nuolatine auditorija yra vertinga pati savaime. Jį galima parduoti tokioje biržoje kaip Telderi. Mes rekomenduojame mūsų išsamią.

Kiek galite uždirbti savo svetainėje ir partnerių programose?

Žemiau pateikta statistika rodo pajamas iš partnerių programų per šešis mėnesius svetainėje, skirtoje varikozinių venų gydymui.

Atsiliepimai apie savo svetaines kaip „Wildo“ arbitražo srauto šaltinius

Ateitis priklauso organiniam srautui, todėl svarbu investuoti pinigus ir pastangas į savo platformas. Anksčiau ar vėliau geriausi reklamuotojai išstums paprastus arbitražo prekybininkus iš įprastų biržų. Ir tada ypač vertingos bus tos platformos, kuriose pašaliniai asmenys negalės skelbti skelbimų. Pavyzdžiui, savo svetaines.

Pavyzdys, kaip užsidirbti pinigų iš partnerių programų ir savo svetainės

Kaip svetainės tampa ne tik srauto, bet ir pasyvių pajamų šaltiniais, rodo. Žiniatinklio valdytojas kūrė tinklaraščius naudodamas nukopijuotą turinį. Viename domene buvo sukurta iki 1000 puslapių naudojant žemo dažnio raktinius žodžius. Po indeksavimo darbų nebuvo atlikta. Reklamjuosčių ir internetinių formų pagalba srautas buvo perkeltas į BestEduDeal partnerių programą. 60 tokių svetainių kas mėnesį žiniatinklio valdytojui atneša 3000–4500 USD pasyvių pajamų.

Savo viešų puslapių ar grupių kūrimas socialiniuose tinkluose

Šis šaltinis turi svarbų pranašumą – bendruomenę socialiniame tinkle galima sukurti ir vystyti nemokamai. Jums suteikiamas paruoštas variklis ir infrastruktūra. Belieka skelbti įdomų turinį ir reklamuoti bendruomenę nemokamais metodais.

Savo viešo puslapio ar grupės naudojimo trūkumas yra tas, kad bendruomenei sukurti ir plėtoti reikia daug laiko ir pastangų.

Viešų puslapių ar grupių socialiniuose tinkluose privalumai

  • Stabilią auditoriją turinti bendruomenė yra nuolatinis nemokamo srauto šaltinis;
  • Galite skelbti reklaminius įrašus su grafika, dideliais vaizdo įrašais ir bet kokiu tekstu. Tai veiksmingiau nei šlamštas;
  • Galite reklamuoti pasiūlymus, kurių nepraleis oficialios VK biržos moderatoriai;
  • Aktyvioje grupėje vartotojai pradeda patys kurti turinį;
  • Nuolatiniai bendruomenės nariai yra lojalūs reklamai.

Kaip sukurti bendruomenę socialiniame tinkle arbitražui

Kadangi veikiate siekdami užsidirbti pinigų, svarbu pasirinkti komerciškai vertingą bendruomenės temą. Pagrindiniai kriterijai:

  • Reguliariai pasirodo nauji pasiūlymai šia tema, leidžiantys srautą iš socialinių tinklų;
  • Galėsite rasti ar sukurti įdomios medžiagos nuolatiniam leidybai;
  • Ši tema nepažeidžia socialinių taisyklių.

Pavyzdžiui, norėdami reklamuoti automobilių gaminius, kurti automobilių remonto, automobilių naujienų ar derinimo bendruomenes. Jei ketinate dirbti su žaidimų pasiūlymais, sukurkite viešą puslapį, skirtą tam tikro žanro žaidimų gerbėjams. O prekiauti vaikiškais gaminiais geriau kurti moterų grupes.

Atsiliepimai apie pinigų uždirbimą iš srauto iš socialinių tinklų

Telegramos kanalo naudojimas užsidirbti pinigų

„Telegram“ pranašumas arbitražo požiūriu yra didelis auditorijos įtraukimas. Skirtingai nei socialiniuose tinkluose, įrašą kanale perskaitys ne mažiau kaip 50% prenumeratorių. Norėdami sukurti kanalą „Telegram“, jums nereikia finansų. Svarbiausia publikuoti įdomų turinį. Mes rekomenduojame savo, ir tai padės arbitražo prekiautojams iš Rusijos Federacijos apeiti bloką.

Kiek galite uždirbti iš „Telegram“ srauto?

Parodytos šio šaltinio galimybės. Arbitras pasinaudojo nemokamu srautu iš „Telegram“ ir uždirbo 59 550 rublių grynojo pelno.

Kaip matote iš atvejo, jei papildysite savo kanalą tvarkingu pokalbių šlamštu, domene galite išleisti 450 rublių ir uždirbti 60 000.

Artemo Prokofjevo (Ordynets CPA tinklo savininko) atsiliepimai apie srautą iš „Telegram“

Palyginti su Instagram, VK ir Odnoklassniki, „Telegram“ kanalas turi didžiausią pelningumą 1000 reklamos parodymų. Artemas Prokofjevas rekomenduoja šią platformą verslui.

„YouTube“ kanalo naudojimas kaip nemokamo srauto šaltinis

„YouTube“ teikia nemokamas vaizdo įrašų prieglobos paslaugas su patogiais kanalo kūrimo, įkėlimo įrankiais ir paprasta vaizdo įrašų redagavimo priemone. Šios paslaugos pranašumas yra:

  • Specializacija į lengviausiai suvokiamą – vaizdo turinį;
  • Socialinių tinklų funkcijos (prenumeratos, like, komentarai) padeda lengviau pritraukti auditoriją nemokamais metodais ir padeda autoriui palaikyti dialogą su prenumeratoriais;
  • Tai yra 2 paieškos variklis po „Google“. Naudodami vaizdo puslapio optimizavimą galite pasiekti aukštas pozicijas vaizdo įrašų paieškos rezultatuose ir sulaukti papildomo srauto;
  • Vaizdo įrašai iš „YouTube“ rodomi „Google“ ir „Yandex“ paieškos rezultatuose pagal užklausas, kurioms vaizdo įrašų puslapis yra optimizuotas. Kas taip pat atneša srautą.

Šios svetainės vartotojai ieško ne tik pramogų, bet ir pamokų, patarimų bei informacinės informacijos. Tai leidžia reklamuoti produktų pasiūlymus (pavyzdžiui, prekių išpakavimo vaizdo įrašus ar testavimo programėles) arba paslaugas „YouTube“.

Pagrindinis „YouTube“ kanalo kūrimo sunkumas yra turinys. Norėdami padidinti ir išlaikyti savo auditoriją, turite reguliariai skelbti naujus ir įdomius vaizdo įrašus. Kanalo autorius turi sugebėti išlaikyti aukštą publikacijų skaičių.

Eismo arbitražas – tai lankytojų srauto pirkimas ir pardavimas. Arbitražas perka kai kurių išteklių srautą: kontekstinę reklamą, reklamą socialiniuose tinkluose ir parduoda jį už didesnę kainą kitiems ištekliams.

Arbitražo žodynas

Paaiškinkime keletą terminų, kuriuos naudosime vėliau.

Išankstinis nusileidimas- svetainės sluoksnis tarp skelbimo ir nukreipimo puslapio su reklamuotojo pasiūlymais. Pardavimo tekstas įdedamas į išankstinį nukreipimo puslapį, kad sukeltų susidomėjimą produktu. Pavyzdžiui, jūsų tikslas yra įdiegti programas iš „App Store“ ir „Google Play“. Išankstinio nukreipimo puslapyje galite peržiūrėti programą ir paaiškinti visus jos pranašumus, o tada nukreipti lankytojus į nukreipimo puslapį naudodami mygtukus, kad įdiegtumėte programą.

Reklamuojant abejotinus produktus dažnai reikalingas išankstinis nusileidimas, kad būtų išlaikytas saikas. Tokiu atveju moderatorius gali atmesti tiesioginę nuorodą į nukreipimo puslapį. Jei nuoroda nukreipta į sluoksnio svetainę, moderatoriaus patvirtinimo tikimybė yra didesnė, nes produktai neparduodami pačiame išankstinio nukreipimo puslapyje.

Bundle yra ryšys tarp pasiūlymo, srauto šaltinio ir skelbimo.

Kiekvieną nuorodą reikia išbandyti po paleidimo ir nuolat analizuoti jos efektyvumą, nes reklamuojamas produktas ar paslauga gali prarasti aktualumą ir dėl to pradėsite eikvoti savo biudžetą neveikiančiai nuorodai.

Partnerių tinklas- tarpininkas tarp reklamuotojų ir arbitrų. Partnerių tinklas išsprendžia visus organizacinius klausimus su reklamuotojais, o arbitras gali dirbti su dešimtimis parduotuvių ir svetainių, matyti visą pardavimo statistiką vienoje vietoje ir vienu ypu atsiimti visus pinigus.

Kaip arbitražai uždirba pinigus?

Išvardinkime pagrindinius pinigų uždirbimo arbitraže modelius:

  • MUP (mokestis už paspaudimą) – mokama už perėjimus į reklamuotojo svetainę.
  • CPA (Cost Per Action) – už veiksmus mokama, pavyzdžiui, perkant ar žiūrint vaizdo įrašą.
  • CPI (Cost Per Install) – programos diegimas yra mokamas.
  • CPL (Cost Per Lead) – potencialūs klientai yra mokami – lankytojai, palikę el.

Uždarbio pavyzdys naudojant CPA modelį

Arbitras nusprendė užsidirbti pinigų sportinei mitybai. Paleidau kontekstinę reklamą, skelbimuose įdėjau nuorodą į reklamuotojo svetainę arba išankstinį nukreipimo puslapį, tam išleidau 1000 rublių.

1000/200 = 5 rubliai - arbitras sumokėjo už kiekvieną pirkėją, po 25 kapeikas vienam lankytojui.

2000/200 = 10 rublių - arbitras gavo už kiekvieną pirkėją.

5 rubliai - filialas uždirbo iš kiekvieno pirkėjo.

Uždarbio, naudojant MUP modelį, pavyzdys

Partnerių rinkodaros specialistas turi savo svetainę, kurioje jis talpina skelbimus naudodamas „Google AdSense“. Tai pritraukia srautą į šią svetainę, pavyzdžiui, iš „Facebook“. Paaiškėjo, kad jis nukreipia srautą iš „Facebook“ į „AdSense“, uždirbdamas pinigų spustelėdamas skelbimus svetainėje.

Kiek uždirba filialai?

Arbitrų pajamos priklauso nuo daugelio veiksnių, be to, dažniausiai yra nestabilios. Už sėkmingą ryšį galite uždirbti kosminę dešimčių tūkstančių dolerių sumą per mėnesį, tačiau norėdami jį rasti, kartais turite išleisti kelis tūkstančius dolerių.

Jei nesiekiate momentinio praturtėjimo, išleisdami nedidelį biudžetą galite surinkti kelis paketus. Vadimo Kurilo tinklaraštyje galite pamatyti atvejo tyrimą, kaip su pradiniu 50 USD biudžetu jis uždirbo 10 USD per dieną. Tai yra 300 USD per mėnesį. Jei turite kelis tokius ryšius, gana pastoviai galite gauti 1000–1500 USD per mėnesį.

Kiekvienam arbitrui reikalingos savybės ir įgūdžiai

Surinkome šešias savybes ir įgūdžius, kurie yra svarbūs pradedant darbą arbitraže.

1. Analitiniai gebėjimai

Pasiūlymo, srauto šaltinio pasirinkimas, kūrybos kūrimas ir reklaminės kampanijos pradžia yra tik maža filialų rinkodaros specialisto darbo dalis. Svarbiausia, ką jis turi padaryti, tai analizuoti vykdomas reklamines kampanijas. Tada sukurkite sėkmingus ir išjunkite nesėkmingus.

Jei nesijaučiate pajėgus atlikti kruopščios analizės, pagalvokite, ar arbitražo karjera jums tinka. Jūs rizikuojate tiesiog prarasti daug pinigų, nusivilti šia profesija.

2. Dėmesingumas ir apgalvotumas 👨‍💻

Šis punktas papildo pirmąjį. Arbitras turi pastebėti kiekvieną smulkmeną, galinčią turėti įtakos reklaminės kampanijos sėkmei. Tarkime, analizuojame, kurios naršyklės vartotojai geriau spusteli konkrečią reklaminę kampaniją.

3. Gebėjimas identifikuoti tikslinę auditoriją

4. Gebėjimas pasitikėti savo intuicija

Galima sakyti, kad tai kažkas mistiško, bet iš tikrųjų intuicija yra patirtis. Tiesiog kartais mūsų smegenys įformina visas mūsų žinias į kažkokį miglotą jausmą, kad sandoris veiks arba produktas bus gerai parduotas per ateinančius kelis mėnesius. Kartais reikia pasikliauti savo intuicija ir pabandyti. Tai gali jus nuvilti arba padėti uždirbti milijonus.

5. Šaltas protas ir atsargumas

Kartais gali užklupti įkvėpimas, priversdamas investuoti didžiulį biudžetą į reklamos kampaniją, kurią pasiūlė tavo intuicija. Tokiomis akimirkomis reikia mokėti sustoti, atsikvėpti ir prisiminti, kad kartais geriau žengti mažais žingsneliais, bet pasiekti stabilių pajamų, nei iššvaistyti visus pinigus idėjai, kuri staiga atrodė geniali.

Galite išleisti daug pinigų, jei esate beveik 100 procentų tikri dėl sėkmės, tačiau atminkite, kad pirmiausia svarbu viską gerai apgalvoti.

6. Kūrybiškumas ir protinis lankstumas

Kaip pradėti dirbti arbitru

  • Skaitykite, žiūrėkite, studijuokite daug informacijos apie arbitražą. Supraskite, koks yra srautas, kokie yra uždarbio modeliai, reklamuotojai ir pasiūlymai. Išstudijuokite techninę problemos pusę, pavyzdžiui, supraskite CPA stebėjimo priemonės veikimo principą.
  • Užsiregistruokite filialų tinkle. Jei jau tai darote, galite pabandyti užsidirbti pinigų pasitelkdami arbitražą su mūsų reklamuotojais.
  • Pasirinkite reklamuotojus ir pasiūlymus.
  • Pasirinkite reklamos priemones.
  • Paruoškite kiekvieno pasiūlymo skelbimus.
  • Paruoškite kelis ryšulius.
  • Pabandykite naudoti skirtingus derinius ir analizuokite rezultatus.

Kiek pinigų reikia norint pradėti uždirbti iš arbitražo?

Galite išbandyti savo jėgas arbitraže, pradėdami nuo 50–100 USD. Tiesiog suprasti pagrindinius principus. Tačiau pradedantiesiems be patirties bus sunku iš karto gauti bent vieną veikiantį ryšį.

Ekspertai mano, kad pradžioje turite būti pasirengę išleisti 500–1000 USD. Jei turite analitinių įgūdžių, šio biudžeto turėtų pakakti išbandyti įvairius derinius, palikti kelis darbuotojus ir toliau leisti pinigus ekonomiškiau.

6 patarimai pradedančiajam partnerių rinkodaros specialistui

  1. Būkite pasirengę, kad pradžioje prarasite daug pinigų. Tai yra gerai.
  2. Būkite pasirengę klaidoms. Arbitraže asmeninė patirtis yra vertingiausia. Net jei perskaitėte daugybę informacijos ir išklausėte keletą kursų, vis tiek tikriausiai kažkur suklupsite.
  3. Skaitykite forumus ir pokalbius, pagalvokite, nuo kurių reklamuotojų ir pasiūlymų geriausia rinktis pradžiai, klauskite patarimo, pažiūrėkite, kokių sėkmingų atvejų yra dabar.
  4. Analizuok! Ir būtinai užsirašykite tarpinius rezultatus, kad visada galėtumėte juos perskaityti ir pagalvoti.
  5. Atidžiai perskaitykite filialų tinklų, reklamuotojų ir pasiūlymų taisykles. Gaila, kai kampanija žlunga dėl neatidumo.
  6. Nuolat skaitykite naujienas, bendraukite su pradedančiaisiais ir patyrusiais arbitrais, kad neatsiliktumėte nuo to, kas vyksta ir pasisemtumėte patirties iš kitų.

Galite uždirbti daug pinigų iš arbitražo, bet tai nėra „lengvi pinigai“. Arbitoriaus darbas yra kasdienis sunkus darbas, reikia nuolat ieškoti naujų idėjų, analizuoti sėkmingas bylas ir nesėkmes. Tolesniuose straipsniuose kalbėsime apie geriausius arbitražo prekiautojų stebėjimo priemones ir kaip rasti veikiantį ryšį.

Naujausia svetainės medžiaga